Knut Arne Nygård Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Nokon som blir med på flysim LAN i Ørsta i ferien? Veit dette er kort varsel, men tenkte eg skulle lodde stemninga litt. Her kan du stemme over kva helg som passar best(kun for registrerte?), eller skriv ei melding med kva tidsperiode som passar best. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Her var det respons gitt.. Kan sjå ut som det er berre å legge denne ideen på is inntil vidare? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Are Skaar Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Heisann! Jeg kunne gjerne tenkt å blitt med på et LAN, men har desverre ikke høveleg data for øyeblikket :crazy: Hvis det blir noe av LANet kommer jeg gjerne en tur innom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 ja for svarten det sku vi no ha prøvd å få til.. eg stille hvertfall opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Det første problemet er å finne kva dagar det passar for flest. For meg er det no fire veker med heilt fri, så det passar når som helst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 For meg passer det dårlig med fritid desverre og første ferie er ikke før i september. Men ting kan jo endre seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Arne Nygård Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 Då har eg sett ein dato, får sjå om det blir litt fleire som viser interesse. http://www.scenerysunnmore.com/forum/viewtopic.php?p=9090#9090 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.