Per-kristian Jensen Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 På Lørdag 23 juni klokken 20.00 vil det være øvelse på Ørland. Vi skal øve på søk og redning, og formasjon. Det vil komme ett opplegg i løpet av morgen dagen. Dette vil skje på VATSIM ved Ørlandet. Forhåpentligvis får vi ENOL APP eller ENBD_S_CTR opp. Dette vil da være en som er klar over vår øvelse og kan military procedures ganske bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Vaccsca sponser øvelsen med en egen chattekanal på teamspeak! adresse: ts.vaccsca.org Husk å registrer deg med serveren for å få tilgang til kanalen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hm..Litt synd at den skulle være på st.hans aften. Kansje flere her skal bort. Er ikke sikkert jeg kan delta alikevel, dermed må jeg få noen andre til å lede 338sq på Ørland. Jeg er kansje hjemme før 20.00 men ikke sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.