Gå til innhold

Viktig informasjonsmøte fra Chief AOR Norge


Trond Meier

Anbefalte innlegg

En kopi av Christians post som kan finnes her

 

Det er relativt store forandringer Vatsim skal igjennom i løpet av det neste året, så det er viktig at så mange som mulig kan komme.

 

Fint om det ikke diskuteres noe om dette før alle fakta har blitt sendt ut.

 

Hei alle sammen.

 

Vi har fått noe informasjon om at endringer som vil komme til å anngå oss alle vil tre i kraft etterhvert.

Derfor ønsker jeg å holde et informasjons møte for ALLE Aktive ATC i Norge.

 

Møtet blir holdt på Fredag 22. Juni klokken 19.00 lokal tid.

Vi møtes på team speak.

 

Det er veldig viktig at ALLE som har mulighet møte opp.

Jeg gjenntar meg selv, dette er for de som har ATC rating!

 

 

Jeg kan ikke fortelle hva dette møtet gjelder, men bare at dette er relativt viktig informasjon å få med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kopi av Christians post som kan finnes her

 

Et enkelt spørsmål som selvsagt vil provosere noen: Hvis jeg er utestengt fra et forum for å ikke ha fulgt forumets regler, kan jeg da allikevel få publisert mine innlegg via kopi av innlegg jeg har hatt på andre forum??

 

Hvis svaret er JA, så er det etter min mening liten vits med utestegning av noen som helst uansett hva vedkommende måtte ha gjort!

 

Hvis begrunnelsen for å tillate dette i dette forumet er at dette er relatert til flightsimmiljøet, og derfor er viktig å publisere på dette forumet, så skjønner jeg lite av hvorfor vedkommende er utestengt så lenge han begrenses til slikt stoff!

Hvis slik informasjonsrett ikke respekteres, ja da skjønner jeg det, men da bør informasjon via omveier også stanses!

 

Kunne jo vært grei med et par saftige innlegg fra H.B. via sitater dersom det var lovlig! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke kommentere dine spørsmål direkte Hans Olav siden det ikke er mitt bord..

Men så lenge som at Norske ATC'er og piloter ikke regelmessig leser Vaccsca forum og det er info der som er vitalt viktig for dem, syns jeg vi andre i Vaccsca staff har en plikt til å få frem denne informasjonen i de forum vi behøver å poste i, for at flest mulig får det med seg.

 

Altså hensikten er da ikke å poste for en bruker som ikke har lov å poste her, men for å informere på vegne av Vaccsca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et referat vil bli lagt ut.. og møtet et først og fremst for fulle Vaccsca medlemmer.

 

Passer meg utmerket, da kan jeg blande dette møte og forsiel alt på en gang.

 

PS.. Lover å være skikkelig full på møte som den ekte VACCSCA medlem jeg er...

 

:D

 

 

EDIT

 

Et enkelt spørsmål som selvsagt vil provosere noen: Hvis jeg er utestengt fra et forum for å ikke ha fulgt forumets regler, kan jeg da allikevel få publisert mine innlegg via kopi av innlegg jeg har hatt på andre forum??

 

Og siden du da ikke har nok innlegg på forumet til å debatere regler, så håper jeg du ser logikken fremfor rammene på regelverket.

 

1. Ja Christian er utestengt fra forumet og det er en sak mellom han og flightsim.no og noe vi andre skal respektere.

 

2. Forstå at Trond poster info fra Christian Sager som faktisk er Chief Executive of AOR Norge - VACCSCA og VATSIM Supervisor noe som ikke har noe annet å gjøre med flightsim.no en informasjonen som blir gitt.

 

3. Flightsim.no har et emne som omhandler VATSIM, et emne vi kan diskutere forskjellig VATSIM relaterte saker i, hvem som poster den infoen er knakende likegyldig i mitt syn, så lenge det er info som alle kan dra nytten av.

 

 

Så mitt syn på ditt innlegg må være at det ikke står i stil til den grunnleggende filosofien og historien til flightsim.no

Jeg støtter i noe det du sier, men desverre ikke alt, grunnen til det er at jeg kan skjønne at det strider mot regler når personen taler bevist gjennom andre medlemmers konti når personen er utestengt, men å gå så langt som å si at Trond er Chrisitans tale rør på flightsim.no blir feil..

 

Trond velger selv om han ønsker å poste informasjonen eller om informasjonen er viktig for oss andre og andre medlemmer av VACCSCA..

 

Til slutt vil jeg påstå at dette er en normal trend på forumet, ikke å poste tråder for utestengte medlemmer, men å linke informasjon fra andre steder for å opplyse flygærningen her på forumet.

 

Så vær så snill å tenk litt lenger før du så ivrig trår til med regelverk osv, la våre trofaste og kloke moderatorer ta affære om saken er slik at Trond faktisk bryter flightsim.no lover og regler...

 

Personlig synes jeg heller Christian kunne sendt ut en NOTAM på felles mail om slike viktige saker som angår kun VACCSCA medlemmer men støtter fult ut at denne informasjonene også ble postet her...

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...