Gå til innhold

Fly me in 10.06.07


Tom Knudsen

Anbefalte innlegg

[size:17pt]Søndag 10 juni 1700 - 1900 UTC [/size]

 

Jeg håper og tror dette blir min siste training session før utsjekk C1.

 

Etter gud veit å lenge så får jeg endelig muligheten snart til å prøve meg til den store finalen...

 

For at jeg skal komme så langt blir jeg nødt til å ha en siste trening og håper i den forbindelse på litt fly.. Vi har fått en god trend i det siste med glimrende piloter som trår til når det kan og i den sammenheng håper jeg dere drar frem god flyet og tar turen til Gardermoen mellom 1700 og 1900 zulu tid eller 1900 - 2100 lokal tid..

 

Jeg vil sitte Gardermoen Arrival og Departrue og ønsker alle fly mellom himmel og jord velkommen enten de flyr IFR, VFR eller rett og slett bare for trening..

 

Alt er ønskelig

 

 

EMERGENCY TRAINING

PROCEDURE TRAINING

GO AROUNDS / MISSED APPROACHES ( husk to forskjellige ting men likvel like ting)

VECTORING

TAKEOFF AND LANDINGS IFR AND VFR

HOLDINGS

Aborted takeoffs / engine failour

 

Vel håper jeg får litt trafikk og setter stor pris på hver enkelt som har planlagt eller vurderer å planlegge en tur på søndag til å legge denne inn mellom 1900 2100 lokaltid, men også til alle andre som bare popper inn for en tur..

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...