Gå til innhold

FS treff i Oslo


Geir Teigo

Anbefalte innlegg

Hei dere simmere.

Jeg har ordnet med et lokale i oslo, nærmere bestemt på Sandaker hvor jeg tenkte vi kunne ta et FS treff.

Ser for meg å sette opp et par maskiner hvor vi kan vise frem (nye) addons og ellers vise hva vi har gjort med innstillinger etc.

Har også tenkt å bruke anledningen til å finjustere på mitt eget WideView oppsett jeg skal bruke på FLG07 som inkluderer en projektor i tillegg til to skjermer til paneler + laptop til kartprogram.

Til dette vil jeg bruke min egen maskin som ikke er av nyeste årgang, men kan da vise at FSX flyter kjempeflott med hjelp av litt triksing.

Overnevnte blir da en stasjon.

Trenger at en av dere som kan tenke dere å komme tar med en PC til. Jeg er svært interessert i å se FSX på en "High-End" PC, da et nykjøp er nært forestående.

Er det enda flere som vil ta med PC så er det fritt frem for det, men kan opplyse om at det ikke er internettilkobling i lokalet. Et (trådløst) mini-LAN vi kan jo sette opp om interessen er der.

Tenkte vi kunne velge oss ut en lørdag for denne seansen slik at vi kan holde på hele dagen og utover kveld/natt om det trengs. Eneste lørdagen som ikke passer fremover er den 16. juni.

Det er kjøkken i lokalet med steke/ovn muligheter. Mat og drikke medbringes.

 

Prøver altså å legge til rette for en dag fyllt med FS-prat og testing av ting dere kanskje har lurt på.

 

Hva sier dere? Noen som vil være med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom jeg både bor og jobber i området, er det vel bare et ugunstig tidspunkt som vil hindre meg i å stikke innom. Av rein nysgjerrighet, hvor på Sandaker snakker vi om?

 

Har ikke noen maskin å snakke om, langt unna high end, så jeg tror ikke det er noen vits i at jeg drasser med meg den.

 

Men jeg er litt tett mtp painting, klarer ikke lære ved å bare lese om det, så om noen kunne ta med painteverktøyene sine, kunne det vært særdeles interessant å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott Pål. Oppfordrer noen paintere til å vise Pål hva dere jobber med. Truls Petter??

Stedet jeg har på hånden er gamle direktørboligen på IDUN, over det som nå er legesenter.

Jeg setter datoen til 23. juni, og det kommer an på oppsluttningen om det gjennomføres.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...