Tor Rene Stryger Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Matrox TripleHead2Go. Med denne boksen får du 3 stk skjermer på ett skjermkort i en PC og Flightsim. Sjekk denne linken Review Har to stk og denne er ny (kjøpt i usa) Selger den til kr 1800,- (komplett.no koster den 2595,-) Send epost til: post(alfakrøll)stryger.com eller tlf 92414645 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Rise Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg vet at det er lenge siden du postet denne men jeg spør uansett. Har du den enda? og fungerer den om man bare har 2 skjermer sånn som jeg har? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Husk på forskjellen mellom analog og digital!! Bestillte min digitale TH2Go fra komplett i går...2.290,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Mardahl Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 jeg er intresert og vil gjerne kjøpe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.