Geir-Anders Hansen Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Når vi flyr på Vatsim, da er vel ikke AI flyene aktive? Kun online players? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Ja, det stemmer som du sier. Ha en god helg :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Det er vel avhengig av innstillinger? Om jeg ikke passer på i FSX får jeg AI trafikk i tillegg til online trafikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Det er vel avhengig av innstillinger? Om jeg ikke passer på i FSX får jeg AI trafikk i tillegg til online trafikk. Da har du gjort noe galt. Squawkbox og FSinn skal automatisk fjærne AI trafikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Javel? Selvom man bruker addon ai-trafikk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Tja, om ditt addon overstyrer AIfly settinga i FS, så ligger skylda i addon'et. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Alt av AI fly forsvinner på VATSIM - Såre enkelt.. Eneste måten å få ai fly på vatsim er å erstatte vip flyene med pai modeller for å øke realismen på flyene betraktlig og variasjonene på texturene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Da er det i så fall veldig mange som fly fra ENGM de gangene jeg er på VATSIM uten å ha manuelt skrudd av AI-trafikk først Lurer på hvor feilen min ligger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.