Steinar Grindstein Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Et helikopter med vellstående Cheelse suportere som var i Liverpool for å se semifinalen mellom Liverpool og Cheelse er savnet. Les mere her. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=184689 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 SE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg bemerket meg denne jeg styrtet trolig i døden sammen med sønnen etter Chelsea-kamp - helikopteret intakt Det skal ha vært etter forholdene, nokså intakt da det ble funnet, og det skal ikke være noe åpenbar grunn til styrten. Men det forårsaket 4 dødsfall.. Hvor intakt var helikopteret da? Og en annen ting det var ikke noen åpenbar grunn til styrten.. hmm skeptisk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.