Erlend Andrè Larssen Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 hmm dette er vel klassisk eksempel på hvordan en tråd glir ut... Sant' date=' skal ikke mer til enn at du kommer med påstander som: Riktig nok er amerikanere stort sett teite i en tråd som handler om et fly som ikke var klar over at understellet var ute.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Og igjen er amerikanere super teite. Min mening, min påstand.. Vel er den ikke lik din mening, vel hvem bryr seg.. Er den ikke lik andre sin mening, vel hvem bryr seg.. Det er min mening, min påstand og hører gjerne på andre sin mening og påstand kommentere og kreve at slike påstander og ytringer er feil og skammelig.. Folk må få tro og mene og føle hva de ønsker for min del.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.