Ivar Skaugstad Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Hei igjen trofaste forums medlemmer! Da har endelig tiden kommet at jeg får tid og mulighet til å tilbringe noen timer bak simulatoren etter ett lengre opphold. I den anledning lurer jeg på om det er noen av de gamle trofaste VATSIM'erne som kunne tenke seg en tur en eller to dager/kvelder i perioden 7. - 10. Mai? Destinasjon og avreisetidspunkt, evt. retur blir vi enige om etterhvert, men tenkte i første omgang å forhøre meg om dere fortsatt er i live, Einar? Hvis noen av dere har tid og anledning så hadde det virkelig vært artig om vi kunne sette opp noe i likhet med "Gutta på tur" en av dagene/kveldene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 tja kan sikkert være med, får se hvor sliten jeg er etter polen turen... kommer hjem 7mai ser du Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Meier Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Helg hadde vært bedre for oss som jobber 11 timer i døgnet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Tjaa Ivar, vi får se:D. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Søndag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 På søndagen er det VFR tur i Norge. Oppe i nord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Jada,jeg er i live Ivar Jeg er absolutt med på en tur. Søndag er helt greit for min del Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Herlig Einar! Noen forslag til klokkeslett og rute? Julian Barratt-Due er forøvrig også med! :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.