Gå til innhold

ATC trening fremover


Trond Meier

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Da har jeg tatt over jobben som Chief of Mentors i Vaccsca, så nå som jeg kan avlaste Olof litt, håper jeg at situasjonen vil bli litt bedre.

 

Som Olof skrev på Vaccsca forumet vil vi åpne for nye C1+ trenings requester snart.

 

Jeg vil oppfordre alle mentorer som kan ta en eller flere studenter, og andre som har lyst å bli mentor om å skrive til meg på accsca14@vaccsca.org.

 

I utgangspunktet ser vi helst etter mentorer med C1 rating eller høyere, men godt erfarne senior studenter kan også melde seg.

 

Dere som venter på trening, vær tolmodig en liten stund til. Det kommer til å bli en del å sette seg inn i for å få full oversikt.

 

Håper på godt samarbeid med alle i miljøet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

accsca**@vaccsca.org mails er nede i øyeblikket.. om noe haster veldig kan dere bruke PM her eller på vaccsca sitt forum.

 

Edit: Det virker nå, men noen mails kan ha kommet bort. Send på nytt om du ikke får svar i løpet av dagen på mails du har sendt det siste døgnet til vaccsca adresser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi åpna for C1/C3 trening :)

 

Hey guys

 

As from tonight the TD is fully operational and we now accept training requests for all ratings! I'd like to apologize for all dealys but they have been quite necessary in order to cope with the situation. However, things are now all GO!

 

- Olof

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...