Geir Teigo Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Kom over et par av disse på jobb igjen. Noen i oslo-området som er villig til og gi en slant for en eller begge? Det er ikke årets modell akkurat, men kjekke nok som leketøy. Tar meg ikke bryet og sende dem i posten. Kabler og bæreveske følger med en. LP735 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hei Får ikke sendt PM. Hvor mye skal du ha for begge da? Kan hente de til helgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Ikke så gale disse egentlig.. Man får kjøpt mye nytt om dagen som egner seg både 2 og tre ganger værre til simming....dette er LCD og ikke DPL, så disse kan man ha det mye morro med...Mest sannsynlig Epson engine i disse... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Kan ikke selge disse. Har tross alt funnet de i returordningen, og om jeg tar penger for dem blir det som å drive butikk på jobben. Det vil jeg ikke ha over meg. Så da gir jeg dem bort istedet. Det er vel miljøvennlig og altting. Så la oss si det slik: Lov meg at du skal bruke den til FS, så skal du få den! PS: Kun en igjen! Gav bort den andre. Veske og kabler følger med denne og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Tar gjerne en jeg. Frakt kan jeg betale. og ja, her går det mye i FS, kanskje cockpit også etterhvert. EDIT: Får ikke sendt PM til deg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Berg Jørgensen Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Tar gjerne en jeg. Frakt kan jeg betale. og ja' date=' her går det mye i FS, kanskje cockpit også etterhvert. [/quote']Sier det samme (ser ut til at du må skaffe mange :grin: ) (er vel litt sen da så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Må Hentes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Hvis jeg stiller opp på døren din i dag, er det en avtale da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 jada...førstemann til mølla. Jeg bor i Etterstadtraktene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Kunne du sende meg en adresse på PM? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Er det ikke litt sent for deg da? Har en annen på PM som får den i morgen tidlig, så du får hive deg rundt om du skal komme han i forkjøpet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Takker for interessen. Siste gikk nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.