Gå til innhold

Årets beste flyselskap


Elias Lundereng

Anbefalte innlegg

Reiser du ofte til USA? :)

Hørtes bare slik ut.

 

Ja jeg gjør nok det. Jeg er halvt Amerikansk, så da blir det turer i julen og om sommeren! :grin: For meg er det virkelig Reykjavik som gjelder! Ikke bare Heathrow som er slitsom, men Amsterdam er minst like ille! På Reykjavik er det jo dritstille og rolig!

 

Likte forresten å fly direkte til USA da, enkelt å komme inn i landet med Amerikansk pass, og da slipper du mellomlandingen og det ekstra peset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så at Continental ble kåret til Nord-amerikas beste flyselskap. Det må jeg si meg enig i! De gangene jeg har flydd med dem har alt vært veldig ryddig, cabin crewet er hyggelig (pilotene også, de gangene jeg har flydd med dem.), komforten er meget god og servicen er ikke til å klage på. Skulle bare ønske at de valgte å fly noe annet 757 fra ENGM til KEWR. :cry: Er så slitsomt å fly en så lang tur i en 757!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så at Continental ble kåret til Nord-amerikas beste flyselskap. Det må jeg si meg enig i! De gangene jeg har flydd med dem har alt vært veldig ryddig' date=' cabin crewet er hyggelig (pilotene også, de gangene jeg har flydd med dem.), komforten er meget god og servicen er ikke til å klage på. Skulle bare ønske at de valgte å fly noe annet 757 fra ENGM til KEWR. :cry: Er så slitsomt å fly en så lang tur i en 757! [/quote']

 

I og med at de ble kåret nr. 1 for business-class, kan du jo sitte der fram og tilbake :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så at Continental ble kåret til Nord-amerikas beste flyselskap. Det må jeg si meg enig i! De gangene jeg har flydd med dem har alt vært veldig ryddig' date=' cabin crewet er hyggelig (pilotene også, de gangene jeg har flydd med dem.), komforten er meget god og servicen er ikke til å klage på. Skulle bare ønske at de valgte å fly noe annet 757 fra ENGM til KEWR. :cry: Er så slitsomt å fly en så lang tur i en 757! [/quote']

Ikke store forskjellen på setene i Economy i de forskjellige maskinene til Continental.

17.2" på 757 og 17.9" på 777.

Business class er derimot 20" på 757 og 22" på 777.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...