Rune Jensen. Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Lurer litt på det med forhåndsbooking av flights. Jeg har i det siste gjort en del forhåndsbookinger på euro-book.net. Dette fordi siden reklamerte med at den var sentral booking-ressurs for Europa. Nå som jeg har installert Vroute ser jeg at denne også har en booking-feature men at de bookinger jeg gjør på Euro-book ikke dukker opp her eller omvendt. Det ser heller ikke ut til at særlig mange norske piloter bruker Euro-book. Hva gjør dere andre? Booker dere flighter og isåfall hvor er det best å gjøre det for at ATC skal se forventet trafikk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marek Pola Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Det verkar som om EuroBook inte fungerar tillsammans med de andra systemen längre. Förklaring hur det hänger ihop finns här: http://forums.vatsim.net/viewtopic.php?t=18462 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Jensen. Skrevet 13. april 2007 Forfatter Del Skrevet 13. april 2007 Takk. Det var en god forklaring. Da kommer jeg fra nå av til å benytte Vroute til å booke flighter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus Eliassen Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Vil bare si at det er valdig flott at du booker flight. Det gjør det veldig mye mere forutsigbart for oss som skal sitte ATC. Er aldri gøy å sitte uten trafikk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.