Geir-Anders Hansen Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jepp, kort varsel men vi har vår gjevnlige mini møte igjen Tirsdag 10/4 på Peppes i Sarpsborg i Storsentert midt i Sarpsborg by. Kl 18:00 alle er velkommene. Vi sitter sannsynelig i 2 etg. som vanlig;) Hvem er med......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordbjørn W. Eriksen Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Høres jo artig ut, er det innpass for X-Planere og? (ex-MSFS bruker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Du er glad i pizza Geir Anders?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom André Brenna Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg er hvertfall glad i pizza og kommer som vanlig.. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Ja men får meg som er sarping høres jo dette fint ut! eneste er at jeg i morgen slutter sent på skolen og er opptatt! veldig synd, får dette hadde jeg lyst til og være med på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Jeg er med ;D Har jo blitt en tradisjon det her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Anders Hansen Skrevet 9. april 2007 Forfatter Del Skrevet 9. april 2007 he he Pizza er godt ja Følgende liste er, Tom GA Sindre De som ikke kna nå hiver seg med neste gang;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Det var virkelig kort varsel også, få se hva jeg rekker i kveld, så kansje jeg stikker innom Men nå på jobb.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Høres jo artig ut' date=' er det innpass for X-Planere og? (ex-MSFS bruker [/quote'] Selvfølgelig... X-plane er bare morsomt. Så kanskje du får konvertet noen inn i din "religion" :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Referat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Stian Bjerk Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Smakte pizzan ? .. Vi er spente Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Hei neste gang må jeg ha litt tid vet dere og lars petter kan sitte på med meg vet du neste gang Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 jepp! neste gang da er jeg nok klar jeg og! høres vedig morsom og intresant ut dette altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.