Kim Vanvik Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Hallo. Jeg har kunne tenke meg å prøve VATSIM, hvordan skal jeg gå frem å starte? Jeg hvet egentlig ikke hvordan det funker. er det noe som har kunne hjelpe meg i å komme i gang med det jeg trenger å hvite? Kim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Kim vi kan ta det på msn en dag. Bare si fra det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Vanvik Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Ok, supert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Oldervoll Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 VACCSCA har jo fått en pilot-mentor ordning som nettopp er ment til det, hjelpe nye piloter i gang på VATSIM. Da får du tildelt en erfaren pilot som hjelper deg i gang. Les mer i vår wiki Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Vanvik Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Da her jeg lastet ned squawkbox, men når jeg skal innstalere det kommer det opp: A valid verson of Microsoft Flight Simulator does not appear to be installed on your machine. To use Squawkbox you must have Microsoft Flight simulator 2002 or Microsoft Flight simulator 2004. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Har du det da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Vanvik Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 ja, jeg har det. Jeg kjøpte det får to år siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Ok. Fant en post på Scandinavian VACC's forum her om et tilsvarende installasjonsproblem Kim. Kan det være en løsning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Vanvik Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Til meg er det: C:/Programfiler/Microsoft Games/Flight Simulator 9 er det: Flight Simulator 9 som skulle vært fs9? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Vanvik Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Tusen takk får hjelpen, det funket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Det der ser riktig ut Kim. Problemet haddde vært hvis du en eller annen gang skulle ha forandret Flight Simulator 9 til FS 2004. Så litt på forumet til Squawkbox (det står en masse nyttig der) og fant denne posten. Iflg. den kan prøve med å slette mappa som heter Level 27 Technologies, som du finner under HKEY_CURRENT_USER\\Software etter å ha trykket Start og skrevet regedit i feltet som kommer opp. Du sletter dermed registerfilen på SB3, og kan etterpå prøve en ny installering av SB3 fra skratch igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 6. april 2007 Del Skrevet 6. april 2007 Tusen takk får hjelpen' date=' det funket. [/quote'] Ok, det var fint da! Da kan du selvfølgig se bort fra den litt mer "kompliserte" varianten jeg forslo over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Vanvik Skrevet 6. april 2007 Forfatter Del Skrevet 6. april 2007 Hmm.. det så ikke ut som den mailen jeg sendte til VACCSCA gikk igjennom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Vanvik Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Noen som hvet hvor jeg finner kart over taxebaner på forskelige flyplasser i norge og Europa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 AIP Norge . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Vanvik Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Takk, men linken finker ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 http://www.ippc.no/ippc/index.jsp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Virker denne da Kim? (Du må kanskje evt. først svare "I agree" på en avtale for å komme inn i AIP'en). http://ippc.no/norway_aip/150307/AD_nor.html Eller her for siden du evt. må undertegne på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Vanvik Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Det som kommer opp er ENGM - OSLO/Gardermoen *Charts: *Aerodrome charts: *Aerodrome obstacle charts *AOC-B *SID/STAR: *Instrument approach charts: *Visual navigation charts: *Related charts: Disse er en viss lengde fra verandre, men det er ingenting i mellom dem, det går heller ikke å trykke på dem. Det er etter jeg har trykket "agree" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Kartene er i såkalt pdf-format for utskrift og du må ha installert Adobe Reader for å se dem. Har du det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Vanvik Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 ja, jeg har Adobe Reader. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Ok. Leita litt rundt igjen. I denne lange tråden fs.no ser jeg at én hadde tilsvarende problemer fordi han brukte Norton Internet Security. Har du det? Som du ser funket det igjen etter å ha slått av Annonse-blokkeringen i Norton. Kjell Engkrog skriver utførlig på siden hvordan du evt. gjør det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Vanvik Skrevet 8. april 2007 Forfatter Del Skrevet 8. april 2007 Det har jeg hvet du, da skal jeg lette igjennom denne, takk skal duha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.