Svein Tore Duås Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Les her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hehe, som om Ryanair trengte mer negativ omtale. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jeg hadde ikke nølt et sekund med å kreve refundering av utgiftene for overvekt fra Ryanair. Det er klar svindel som ljomer gjennom hele Stansted av den saken der. Og at innsjekkingsersonalet ikke oppdaget at vekten stod på 6 kilo uten bagasje på, det skulle etter min mening vært avskjedsgrunn når man er så bastant som disse tydeligvis var. Nesten like ille som Easyjets innsjekkingsersonale(referer til Airport som går på TVNorge i blant). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Tore Duås Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Jeg hadde klikka garantert:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken Andersen Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Jeg reiser ikke med Ryanair, så det problemet har jeg heldigvis ikke. Men er vel ikke så vanskelig å forstå at folk blir frustert og forbannet over dette. Hadde vel ikke vært så særlig blid jeg heller gitt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Rasmussen Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Glad for at det ikke er tilladt at justere vekter selv i de fleste land, hvor myndigheterne justerer og plumber vektene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Sivertsen Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Vekta ble nok neppe justert av Ryanair, det er krav ti sertifiserte folk som gjør slikt.... MEN, det ser ut som at vekta har vært "Tarert" (Tara) på 6,2 kg, slik at den legger på 6,2 kg på alt som blir lagt på den .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.