PC Reithe Skrevet 17. mai 2001 Skrevet 17. mai 2001 Hei! Ha en riktigt trevlig 17:e Mai. Hilsen Siter
Lars Roksund Skrevet 17. mai 2001 Skrevet 17. mai 2001 Hei ! Takk for hyggelig hilsen fra broderlandet ! Ha en fin 17. mai også i Sverige ! Hilen Lars Siter
Vegard Nilsen Skrevet 17. mai 2001 Skrevet 17. mai 2001 Synd at det er så dårlig fly-vær nå [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] [image]images/icons/mad.gif" border="0[/image] Hilsen Vegard [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Frank Ånstad Skrevet 17. mai 2001 Skrevet 17. mai 2001 GRUTULERER MED DAGEN! Her i Bergen er det en lett nord-bris og litt sol. Ha en fin dag, alle sammen. Frank. Siter
Karl R Pettersen Skrevet 17. mai 2001 Skrevet 17. mai 2001 Yess, ha en finfin dag. Håper skyer og tømmermenn letter i løpet av dagen.. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Gjest Skrevet 17. mai 2001 Skrevet 17. mai 2001 Heisann Og Gratulerer med dagen til Alle Flightsimmere. her I Ulsteinvik har vi skyet ver svak bris fra vest ellers pent ver, så da ble det jo en fin 17 Mai i år også heldigvis. Er ikke helt i vater enda fra gårdagen, så jeg trur jeg hiver meg neppå sofaen i et par timer [image]images/icons/rolleyes.gif" border="0[/image] hilsen Odd Ivar Torset Siter
O85_ Skrevet 17. mai 2001 Skrevet 17. mai 2001 Gratulerer alle simmere med den 17.Mai [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Her i Oslo er været overskyet med litt vind,har ikke sett noe regn så langt i dag da... Siter
Arnfinn Trønes Skrevet 17. mai 2001 Skrevet 17. mai 2001 Gratulerer med dagen! En lite nhilsen fra Cork, Irland. Her er været strålende, og alle ser fram til det lengste 17 mai toget i Irlands historie (ca 30 pers.) Her på dagtid sitter vi og jobber, og ser barnetoget live over nettet. utrolig hvor lite nordmenn som ringer idag, hvorfor det mon tro??? he he! Nyt dagen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.