Kristian Bergesen Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Selger et helt nytt PCI-E XFX GF 6600 GT, 256 mb ram. Pris 850 inkl frakt. Kan også hentes i Tromsø for de som bor der - pris kan selvsagt diskuteres XFX 6600 GT 256 [image]http://images.gfx.no/123/123032/WEBWIG-564x376.jpg[/image] Kristian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Bergesen Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Ettersom ingen har svart enda, dropper jeg å si 850 kr for det, og sier heller at de som kunne tenkt seg dette kortet kan komme med bud etter hva de selv mener er passende Jeg bruker jo ikke kortet, og vil bare ha det bort for noen små lapper... Kristian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Litt vanskelig og se, men jeg ser ingen kontakt for tilkobling av strøm. Er det ikke det på dette kortet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Bruker PCI-E portstrøm tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 7. april 2007 Del Skrevet 7. april 2007 Antagelig :-( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Det kortet krever ingen extra strømtilkobling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei Lundarvollen Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Da er jeg desverre ikke interessert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.