Hans Christian Lindgren Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hei. Er det noen som kan hjelpe meg med å komme med prisen på et Robinson r 44 helikopter, både ny pris og brukt pris. Vi diskuterte dette på jobben, da et sånt ble brukt hos oss. Diskusjonen ble stor Hva er timeprisen for noe sånn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnar Dahl Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 ellers koster det vell rundt 300 000 dollar men er ikke helt sikker søk på google etter "robinson R44" må være en fin jobb!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 På denne nettsiden ser du, blandt annet, at et R44 Raven I koster $307'000 mens Raven II koster $364'000 ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Har sett brukt til litt over millonen. EDIT: http://www.aerotraderonline.com/adsearch/aerosearchprocess.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Har sett brukt til litt over millonen. EDIT: http://www.aerotraderonline.com/adsearch/aerosearchprocess.html Må være NOK og ikke $ det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 NOK ja. Du kan ringe EHC i Sandefjord for et nøyaktig overslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Eller konfigurere og kjøpe hos Robinson, hvis du ha pengene da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Solheim Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Timeprisen for å leige en R44 er vertfall 100 Kr/min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Det er nok feil. En standard Raven II koster ca 2.2 mill. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Timeprisen for å leige en R44 er vertfall 100 Kr/min Nesten iallfall. 4500 i timen sånn cirka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Solheim Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Okey, sikkert litt rabatt for timepris da Er vertfall 100 kr minutet de tar på korte turer i Helikopterdrift Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaf Ghanizadeh Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Nei, Rundt 400 for 10 min på events. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Solheim Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Ja, sikkert pr snute de da, å fullt helikopter. Å så er det sikkert litt forksjellig pris fra selskap til selskap:) å vertfall forksjell fra type helikopter. Men, helikopterdrift tar vertfall 100 kr/min for R44 under årets Sauda BCC Fikk nettopp en mail fra di om det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Christian Lindgren Skrevet 10. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2007 Takker for gode innspill Da kan diskusjonen på jobb fortsette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.