Gå til innhold

Gratulerer med nytt design !


Anbefalte innlegg

Kom inn på flightsim.no her i dag å så en ny og veldig oversiktelig side [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Forandring fryder heter det vel [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Jaja, leste litt på noen poster da jeg skulle prøve å trykke på denne opp til toppen knappen nede i copyright linjen [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] Da går Explorer inn på en helt hvit side, du kan jo ta en titt på det [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

[ 08-05-2001: Endret av: Oystein Thomassen ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt forandring er jo greit i blandt, og denne gangen begynte det egentlig med at jeg skulle fikse noen feil, men så ballet det bare på seg [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image]

Opp-pilene funket desverre ikke her i forumet, så jeg måtte bare ta de bort til jeg finner en løsning på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får en standard (Internal server error) feilmelding når jeg går inn på tråder jeg har lest før. Må refreshe manuellt før siden kommer opp. Gjelder også hvis jeg prøver igjen senere.

quote:

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, web@nextel.no and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

------------------------------------------------

Apache/1.3.9 Server at
TARGET=_blank>www.flightsim.no Port 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert nytt design, men hvis man først snakker om dette (og for å væra litt pirkete [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] ) så er det lille online banneret en halv millimeter høyere enndet store banneret. Ødelegger liksom det totale heletsintrykket som ellers er supert!

Skal ikke pirke mer jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Marius Koestler:

Supert nytt design, men hvis man først snakker om dette (og for å væra litt pirkete [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] ) så er det lille online banneret en halv millimeter høyere enndet store banneret. Ødelegger liksom det totale heletsintrykket som ellers er supert!

Det er ikke det, men enkelte av disse bannerne får det til å se slik ut (et lite synsbedrag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg pirker i tenna i det jeg fant ut at jeg må kjøpe større skjerm skal jeg få med hele sida her [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image], ellers har jeg absolutt ingenting å klage på jeg... [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...