Oystein Thomassen Skrevet 8. mai 2001 Skrevet 8. mai 2001 Kom inn på flightsim.no her i dag å så en ny og veldig oversiktelig side [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Forandring fryder heter det vel [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Jaja, leste litt på noen poster da jeg skulle prøve å trykke på denne opp til toppen knappen nede i copyright linjen [image]images/icons/frown.gif" border="0[/image] Da går Explorer inn på en helt hvit side, du kan jo ta en titt på det [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] [ 08-05-2001: Endret av: Oystein Thomassen ] Siter
Dag Johansen Skrevet 8. mai 2001 Skrevet 8. mai 2001 Litt forandring er jo greit i blandt, og denne gangen begynte det egentlig med at jeg skulle fikse noen feil, men så ballet det bare på seg [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Opp-pilene funket desverre ikke her i forumet, så jeg måtte bare ta de bort til jeg finner en løsning på det. Siter
Karl R Pettersen Skrevet 8. mai 2001 Skrevet 8. mai 2001 Får en standard (Internal server error) feilmelding når jeg går inn på tråder jeg har lest før. Må refreshe manuellt før siden kommer opp. Gjelder også hvis jeg prøver igjen senere. quote: Internal Server Error The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request. Please contact the server administrator, web@nextel.no and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error. More information about this error may be available in the server error log. ------------------------------------------------ Apache/1.3.9 Server at http://www.flightsim.no" TARGET=_blank>www.flightsim.no Port 80 Siter
Marius K Skrevet 8. mai 2001 Skrevet 8. mai 2001 Supert nytt design, men hvis man først snakker om dette (og for å væra litt pirkete [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] ) så er det lille online banneret en halv millimeter høyere enndet store banneret. Ødelegger liksom det totale heletsintrykket som ellers er supert! Skal ikke pirke mer jeg... Siter
Dag Johansen Skrevet 8. mai 2001 Skrevet 8. mai 2001 Denne oppdateringen fikk vist ting til å skjære seg her i forumet, men jeg håper det problemet er løst nå. Siter
Dag Johansen Skrevet 8. mai 2001 Skrevet 8. mai 2001 quote: Opprinnelig postet av Marius Koestler: Supert nytt design, men hvis man først snakker om dette (og for å væra litt pirkete [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] ) så er det lille online banneret en halv millimeter høyere enndet store banneret. Ødelegger liksom det totale heletsintrykket som ellers er supert! Det er ikke det, men enkelte av disse bannerne får det til å se slik ut (et lite synsbedrag) Siter
Helge Bø Skrevet 8. mai 2001 Skrevet 8. mai 2001 ...og jeg pirker i tenna i det jeg fant ut at jeg må kjøpe større skjerm skal jeg få med hele sida her [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image], ellers har jeg absolutt ingenting å klage på jeg... [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter
Dag Johansen Skrevet 9. mai 2001 Skrevet 9. mai 2001 Pussige greier som jeg ikke klarte å finne noen fornuftig løsning på. Jeg har nå lagt inn den gamle malen, og bruker den inntill jeg finner ut av dette. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.