aleksander rødland Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg vet at det er mange som vil klage på dette inlegget pga jeg ikke har lest opp og ned på div. sider for og finne ut selv. Men jeg er bare interisert i og høre om noen har en minste antydning til når jeg kan fly på VATSIM med FSX (FSINN er ikke aktuelt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Er inne på siden der det blir annonsert når den er ferdig minst 5 ganger om dagen, (http://squawkbox.ca/news) men noen offisielle nyheter er ikke oppdatert siden 28. november. Men har forstått fra forumet at den er i betatesting (vært det en stund nå), men at ingen ennå kan si sikkert når den slippes. Trøster meg med at det nærmer seg for hver dag dog... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Ja jeg prøvde og trøste meg med det, men no sprakk jeg! Klarer snart ikke vente lenger! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Skjønner deg godt. Vi er nok ganske mange tusen verden over som venter på dette og begynner å bli skikkelig utålmodig etter å fly på Vatsim igjen med SB. Snart 5 mnd. i sølibat er tøft.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marek Pola Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Förstår inte vad ni gnäller över? FSInn är enkelt att komma igång med och har fler funktioner än SB3. Startguide för FSInn på norska finns här: http://wiki.vaccsca.org/doku.php?id=no:fsinnstartguide Jag använder FSInn även för FS9, tycker det är bättre än SB3, men det är ju en smaksak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleksander rødland Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Neida, jeg har ingenting i mot FSINN. Jeg syns det er bra at det finnes flere alternativ, men jeg prøvde det litt og syns det var veldig uvant når jeg har brukt SB i flere år. Men tror litt av grunne til at jeg ikke orker og bruke FSINN er at jeg uanset venter på et bra fly til og komme ut. Liker og fly på vatsim med FMC og hele pakken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg liker også SB best, da fsinn ble litt for mye vinduer og programmer å forholde seg til.. Nei enkelt å greit.. SB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.