Jakob Arne Brønstad Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 har lastet ned ASRC, å har Vatsim konto, men jeg blir hele tiden disconnected fra serveren hva kan være galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Knudsen Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Har du satt deg selv som observer? Prøv å bytt server.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 byttet til controller, men da fikk jeg at CID passord er galt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Du kan ikke logge opp som controller/ATC siden du ikke har utsjekk som ATC. Prøv en annen server som Tom K sier bare. Logg kun opp som observer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Du kan ikke logge opp som controller/ATC siden du ikke har utsjekk som ATC. Prøv en annen server som Tom K sier bare. Logg kun opp som observer. prøvde, men fikk den samme feilmeldingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Det holder med en post.... Har du noen brannmursløsning? Hvor lenge er du online før du blir disconnected? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Arne Brønstad Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Det holder med en post.... hehe, sorry! jeg blir logget ut med en gang, noe som er rart. har sittet er å prøvd meg frem, men til ingen nytte... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.