Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 da var første vatsim flight gjennomført, essa_App måtte bare mase på meg to ganger før jeg ga de riktige svarene Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Godt å høre Frank! Nå som du er kommet deg online er det bare å sette seg ned for å lære prossedyrer, slik at både du selv og andre brukere av VATSIM får mest mulig ut av dette flotte nettverket! Velkomen skal du være! Siter
Kai R Sivertsen Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 God kveld gutta! Når det gjelder VATSIM online så er det en ting jeg lurer på , går det ann å logge seg på som "observer" for å lære seg hvordan ting skjer og foregår der , har hatt lyst i lang tid til å logge på , men tør egentlig ikke da jeg føler meg litt for fersk til i forhold til mine kunnskaper. Hadde vært OK om man på en eller annen måte kunne observert på forhånd hvordan man skal forholde seg til det som skjer når man kommer inn som pilot. Det som bekymrer meg er vel att man kommer inn som fersking , gjør masse feil og att noen blir sur på deg.... Litt OT dette , sorry gutta , men håper noen an gi ett svar på mine bekymringer. MVH Kai Siter
Jonas Mindt-Soot Skrevet 26. januar 2007 Skrevet 26. januar 2007 Bare å logge opp på en flyplass, lytte på atc og eventuelt fortelle han/henne at du bare observerer Siter
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Skrevet 26. januar 2007 Lærer prosedyerer... Hvilke og hvor? Siter
Frank Olaf Sem-Jacobsen Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Skrevet 27. januar 2007 Aha, ja den har jeg tittet litt på, men er nok ikke utlært Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 27. januar 2007 Skrevet 27. januar 2007 Aha, ja den har jeg tittet litt på, men er nok ikke utlært Har noen timer på VATSIM, men er ennå ikke utlært.. Slikt tar tid for å si det slik! Siter
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 28. januar 2007 Skrevet 28. januar 2007 Har noen timer på VATSIM, men er ennå ikke utlært.. Slikt tar tid for å si det slik! Ivar, utlærd e nåke en aldri blir. Den dagen en ikkje lære nåke er man somregel inne i sin siste time Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.