S. L. Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hei! Er det noen som har noen store opptak med ATC trafikk som de har lyst til å dele med meg? Ligger sikkert mye på nett fra før av også, men man kommer ikke langt uten en link.. Anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir G Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Du kan jo ta en titt på atcbox.com. Tror du må ha et medlemskap,gratis, men det er verdt det av andre årsaker også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. L. Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2007 Hmm, sjekket ut den siten, men det var bare små opptak der av spesielle hendelser. Jeg tenkte på vanlig ATC, gjerne norsk. Men uansett takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Send en PM til Thomas Lorentzen eller Tom Arne Paulsen og hør, tror kanskje de har noe av dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Arild Hansen Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Sitter og hører tårnet på Schippol nå. Registrerte meg gratis på atcbox.com tidligere i dag. Bra lyd uten mye forstyrrelse. Prøv det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Solheim Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 jeg kan anbefale www.liveatc.net Der streamer de live på mange frekvenser fra mange flyplasser rundt omkring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Koppen Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hei hei Denne her hører jeg mye på da. http://icecast.nome.no:8000/status.xsl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.