Gå til innhold

ILS


Carl Nelson

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på en liten ting vedr ILS-landinger når man flyr på Vatsim. Er det sånn å forstå at ILS frekvensene er noe man selv må holde styr på, eller blir man informert fra ATC om disse? Jeg flyr selv en Feelthere Wilko Boeing 737. Blir ILS frekvensen automatisk lagt inn automatisk, eller må denne legges inn manuelt? Forresten godt nytt år til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flyr selv en Feelthere Wilko Boeing 737. Blir ILS frekvensen automatisk lagt inn automatisk, eller må denne legges inn manuelt? Forresten godt nytt år til dere alle.

 

Godt nytt år!

 

Og bare for å svare deg på det andre spørsmålet ditt: ILS frekvensen må du nok legge inn selv i begge NAV panelene på Lower Console, akkurat som i det virkelige flyet. Det eneste flyet jeg kjenner til som gjør dette automatisk ved hjelp av FMC, som i det virkelige flyet, er PMDG sin 747-400 ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...