Einar Kristiansen Skrevet 19. april 2001 Del Skrevet 19. april 2001 HEI Lasta ned alle depeture/arrival kartene for Gardermoen,men da jeg skulle pakke ut kartene fikk jeg meldingen:Acrobat Reader..There was an error processing a page.There was a ploblem reading this document (9)! Hva skyldes dette? Håper noen kan hjelpe meg. Takk! LN-EMK (HEAVY) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Harald Ådland Skrevet 19. april 2001 Del Skrevet 19. april 2001 Åpne kartene fra Fil|Åpne i Acrobat Reader. No skulle det gå [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Ekle Skrevet 20. april 2001 Del Skrevet 20. april 2001 Jeg hadde problem med noen Rfc kart jeg lastet ned fra FSS og da fikk jeg den samme meldingen (error processing page....) Men da jeg oppdaterte min Acrobat reader fikk jeg til å se kartet. Hadde da acrobat reader 3 og oppdaterte til 4 Håper du forsto da Mvh Tom Ekle [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.