Einar Kristiansen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Haloys! Sitter her med gode minner da jeg var med "Gutta på tur" ned til Madeira for noen år siden Vi hadde en megaflott tur og dette vil jeg gjerne oppleve på nytt sammen med dere, så derfor spør jeg: Er det noen stemning for en "megagroupflight" Gardermoen-Madeira første eller andre juledag i romjula? Kom med innspill,så skal jeg på vegne av Virtual Coast Air kjøre et kjempebra opplegg på tampen av året, både for ATC og Piloter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Meyer Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Ja takk! Kunne godt tenkt meg en langtur. Hadde vært veldig morsomt å få lufta 767'en litt . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Kan ikke skade og gi 767`en en ferie nei . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hadde vært kjempefint med en groupflight, lenge siden sist, det vil si jeg skal på en om 6timer sammen med BAVirtual til Rovanemi da Jeg er med. 767 her og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Ser Virtual Braathens har satt igang en groupflight, men kommer uansett med et forslag. Til en forandring så kunne jeg tenke meg å fly til kaldere strøk for å få litt mer julestemning. Så hvis det er noen som synes en tur til nordlige Finnland, Alaska eller Aspen så ønsker jeg litt respons. Bare et forslag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Så lenge det ikke blir på Mandag, så blir jeg med til f.eks Rovanemi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Kristiansen Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Godt poeng her Ivar. Rovanemi er jo en god ide. Nå blir jeg med SAS Braatens sin groupflight ned til Malaga 1.Juledag. Hva jeg får tid til vidre i romjula kan jeg ikke svare på nå. Dere må bare sette opp en dag/kveld i romjula,så skal jeg se hva jeg får til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.