Gå til innhold

Rating


Fred Solli

Anbefalte innlegg

Meningen med rating er å forsøke å sette en karakter på medlemmene slik at andre har muligheten til å se hva andre synes om seriøsiteten til et enkelt medlem

Som jeg tidligere har skrevet er dette med rating noe vi prøver ut. Slik det er satt opp nå vises rating bare for de øverste karakterene, noe som er til for å unngå at enkelte føler at den karakteren som er gitt er feil. Dette er noe som kan skyldes at kun en person har gitt sin stemme til vedkommende. Etter hvert kan vi gjøre det slik at alle karakterer vises, eller vi kan kutte hele greia.

Husk at du kan slå av muligheten til andre å gi deg karakter

i "min profil" om du ikke ønsker dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det betyr altså at de som ikke blir ratet ikke blir tatt seriøst [image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Vet ikke hva jeg skal si, men jeg håper det ikke blir FOR seriøst her [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image]

Ellers er jo forumet blitt helproff, bortsett fra dette karakter-tullet da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal man få noen til å gi seg en god karakter da?

Får man gode karakterer ved å fortelle en god flygerhistorie, eller kanskje en liten god vits?!

- Hva er forskjellen på en snømann og en snødame?

- Snøballene...

Må bare ha det sagt at denne ble fortalt på Hotel Cæsar igår...av Svein. (for de som følger med)

MVH Dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Dag Tore Jensen:

Hvordan skal man få noen til å gi seg en god karakter da?

(...)

Må bare ha det sagt at denne ble fortalt på Hotel Cæsar igår...av Svein. (for de som følger med)

Hehe... man får iallfall ikke bra karakter av å se på Hotel Cæsar!!

[image]images/icons/grin.gif" border="0[/image]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...