Truls Petter Elven Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 PÅ lokaler tenkte jeg på Gamle Næringsakadmiet lokaler ved Fr.Stad Togstasjon, der er det både projectorer, internett, plass til å sove osv. Hvis noen skulle ha hjelp til å frakte noe står jeg både med stor bil og eventuelt Buss til disp. Hvis vi blir rundt 40 personer, blir det ca. 200.- pr person, sikkert mindre også... Noen som er intr. i det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Olsen Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Høres spennende ut det. Skulle i alle fall være sentralt nok. I alle fall de som kommer med toget. Hærland...? Har du flyttet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Skulle flytte men har utsatt det for en stund nå, kjetil Og hvis noen skulle få litt overdose flightsim står Kjetil klar med Ambulansen han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Hansen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg er med vettu Kjempe bra tiltak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls Petter Elven Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 ja, her var det mange intresserte..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 count me in Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Anders Hansen Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Morro, om jeg ikke fysisk er med med min PC skal jeg være der i person, bra tiltak var det bestemt noe dato/tid? kan sikkert ta med meg en gjeng som kommer og ser, WWII prop piloter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom André Brenna Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg kommer jeg så sant jeg har mulighet.. Har dere snakket om når evnt dette blir?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.