Peter Nørkjær Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 [image]http://www.vaccsca.org/xmas/images/logo_wide.jpg[/image] Vi hos vaccsca vil gerne ønske jer piloter en god jul. Det gør vi med et event i Danmark den 17. december, hvor Kastrup og tre regionale lufthavne er åbne. På den måde kan I sagtens nå at besøge flere lufthavne, og hilse på både ATC'er og andre piloter og ønske alle glædelig jul. Der er ingen booking, ingen fuzz, bare jule-hygge! Kig forbi! Eventside: www.vaccsca.org/xmas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg kommer med min Nye Cessna 210 fra Værnes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg kommer med min Nye Cessna 210 fra Værnes! Kan vi kansje dra sammen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Søren og. Kommer over med en fuggel på speed fra Rovanemi litt tidligere på dagen, får se om jeg orker å ta en tur til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peter Nørkjær Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Så er det på tidt at ønske alle glædelig jul! Kom forbi! Flyvetiden er under 30 minutter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.