Gå til innhold

S: AMD Athlon-64 3200+ S-939


Tarjei Lundarvollen

Anbefalte innlegg

Jeg selger min AMD Athlon-64 3200+ socket 939 2.0GHz 512kb boxed prosessor grunnet at jeg selv har kjøpt en 3800+.

[color:"white"] Alle som skriver tull her byr automatisk 100,- kr pr ord for prosessoren [/color]

Prosessoren virker fint, er aldri overklokket, og er litt over 1 år gammel. Selges med vifte. Men man burde kanskje ha litt ny pasta mellom prosessor og vifte ?

[color:"white"] Alle bud er bindende [/color]

Selges kr 450,- (inkludert frakt ved forskudd).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hærregud. at folk i det hele å det store gidder å diskutere såppass på prisen, skjønner æ ikke.

 

vis æ ska sælle bilen min for 80.000, så driter æ jo fullstendi i ka kompisen din kan skaffe en akkuratt likens bil for. det e jo helt revnanes likegyldig for mæ. da har jo Æ satt en pris Æ ska ha for produktet mitt.

 

beklager å ødelegge tråden "" men jeg klarte bare ikke å dy meg mer... sånt irriterer meg litt som du sikkert ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rune: du er klar over at du byr 2700,- ?

 

Om du leser det med hvit skrift i annonsen skjønner du hvorfor.

 

Sender du meg adressen din ? Ønsker du å betale forskudd, eller vil du ha den i oppkrav + frakt ?

 

Edit: at du gidder å bli sur skjønner jeg ikke Rune. Jeg spurte jo først om du tok imot bud, noe du aksepterte, og når budet kommer blir du pottesur ?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars liten. Om du ikke tok det hele med bittelitt ironi så synes jeg virkelig synd på deg. ""

 

Forresten, skjulte tekster osv ved salg er da svært artig. Bare så synd at slik markedsføring ikke er lovlig. Du får ha lykke til med salget videre.

 

ps; Ikke forvent noe svar på i fra meg på noen dager til når ikke NextGenTel ikke leverer det de skal. Lenge leve Opera 3 på mobilen. ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...