Tarjei Lundarvollen Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Jeg selger min AMD Athlon-64 3200+ socket 939 2.0GHz 512kb boxed prosessor grunnet at jeg selv har kjøpt en 3800+. [color:"white"] Alle som skriver tull her byr automatisk 100,- kr pr ord for prosessoren [/color] Prosessoren virker fint, er aldri overklokket, og er litt over 1 år gammel. Selges med vifte. Men man burde kanskje ha litt ny pasta mellom prosessor og vifte ? [color:"white"] Alle bud er bindende [/color] Selges kr 450,- (inkludert frakt ved forskudd). Siter
Gjest Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Men man burde kanskje ha litt ny pasta mellom prosessor og vifte ? Tagliatelle, spaghetti eller vanliga makaroner..? Går det lika bra med nudlar? Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 Jeg bruker slike Pastaskruer jeg Jørgen,funker perfekt! Siter
Tarjei Lundarvollen Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Skrevet 11. desember 2006 Jasså, så du byr 1100,- kr for den Jörgen, ikke dårlig :-D Kim Jørgen: Jörgen har allerede bydd 1100,- så 800,- er litt lavt, men om du vil så kan du by over 1100 ? Siter
Gjest Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Ok, jag ger mig! Kim Jörgen får ta den... Dessutom så borde jag fått rabatt för att generera intresse till din tråd! Siter
Tarjei Lundarvollen Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Skrevet 12. desember 2006 Hehe, du fant ut hvordan du byr i denne tråden ? Rabatt kan vi vel alltids ordne, skal vi si 23 øre ? Siter
Tarjei Lundarvollen Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Skrevet 12. desember 2006 Glemte forresten så skrive at alle bud er bindende, men det har jeg skrevet i annonsen nå. Flere som vil by ? Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Ok, jag ger mig! Kim Jörgen får ta den... Dessutom så borde jag fått rabatt för att generera intresse till din tråd! Meg nei? Var jo du hadde så veldig lyst å spleise jo! Siter
Rune Barmark Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Byr 200,- inkl frakt osv. Jeg har en venn som kan skaffe meg en ny for 350kr så hvorfor skulle jeg by 450kr for en brukt en? Siter
Thor-Håkon Dallavara Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 hærregud. at folk i det hele å det store gidder å diskutere såppass på prisen, skjønner æ ikke. vis æ ska sælle bilen min for 80.000, så driter æ jo fullstendi i ka kompisen din kan skaffe en akkuratt likens bil for. det e jo helt revnanes likegyldig for mæ. da har jo Æ satt en pris Æ ska ha for produktet mitt. beklager å ødelegge tråden men jeg klarte bare ikke å dy meg mer... sånt irriterer meg litt som du sikkert ser. Siter
Tarjei Lundarvollen Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Skrevet 13. desember 2006 Rune: du er klar over at du byr 2700,- ? Om du leser det med hvit skrift i annonsen skjønner du hvorfor. Sender du meg adressen din ? Ønsker du å betale forskudd, eller vil du ha den i oppkrav + frakt ? Edit: at du gidder å bli sur skjønner jeg ikke Rune. Jeg spurte jo først om du tok imot bud, noe du aksepterte, og når budet kommer blir du pottesur ? Siter
Rune Barmark Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Stakkars liten. Om du ikke tok det hele med bittelitt ironi så synes jeg virkelig synd på deg. Forresten, skjulte tekster osv ved salg er da svært artig. Bare så synd at slik markedsføring ikke er lovlig. Du får ha lykke til med salget videre. ps; Ikke forvent noe svar på i fra meg på noen dager til når ikke NextGenTel ikke leverer det de skal. Lenge leve Opera 3 på mobilen. Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Hvis det er meg du henviser til,så synes jeg virkelig synd å det hvis du ikke trodde at jeg skjønte at det var Ironi Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.