Gå til innhold

TrackClip PRO til TrackIR


Raymond Bergseng

Anbefalte innlegg

Jeg har nå testet denne, og må si at den funker ypperlig. Deilig å sitte i min 747-400 og se seg rundt, uten den dumme capsen på ""

 

Bortsett fra at du kan skimte den litt fra øyekroken og du får en ekstra ledning ut fra headsettet, merker du ikke at denne er der i det hele tatt, samtidig som den gjør jobben like bra som capsen/Reflektoren.

 

Hvordan funker denne? Erstatter den TrackIR-enheten som man før har brukt med caps? Eller erstatter denne capsen?

 

Evt - kan den praktisk talt brukes på alle headsett?

 

Den erstatter capsen med reflektoren på, som vi har brukt til nå. Den festes på headsettet ved å sette en "klemme" fast rundt siden på bøylen på headsettet. Denne "klemmen" er laget med hard skumgummi, slik at den verken setter merker eller løsner ""

 

Du bruker fremdeles den infrarøde sensoren du har oppe på skjermen og softwaren er også den samme. TrackClip PRO bruker 3 røde LEDs, i stedet for 3 reflektorer som på capsen.

 

Den kan i utgangspunktet brukes på alle headsett. Eneste begrensningen, slik jeg ser det, er hvis siden på bøylen på headsettet er for bredt/tykt. Da kan du risikere å ikke få "klemmen" igjen, slik at Trackclip PRO ikke kan festes.

 

Du kan lese mer om den via linken i orginal posten ""

 

Må også få takke Dag og Posten for en rask levering. Ett og et halvt døgn fra bestilling til levering i postkasse gikk raskere enn forventet ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er best du snakker sant, for nå er den bestilt ""

 

Dear customer,

 

We have received your new order and would like to thank you for it.

 

Your order includes the following items :

 

X52 PRO Flight Control System 1

TrackClip Pro 1

osv...

 

under order number xxxxxx

 

You should receive a status confirmation in a short time.

 

Thank you again for your support.

 

Simware Simulations team

 

Gleder meg fremover nå. I tillegg går jeg og venter på en GoFlight Module til testing før jeg eventuelt går til innkjøp av flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte greier.. Får bestille en når jeg er sikker på hva jeg har på kontoen og ikke. Ikke nok med at komplett/netshop er treige til å levere for tiden - de er treige til å trekke pengene de skal ha også! :P Frustrerende..

 

 

Ellers - noen som vet om hvordan det er med garantien på denne dyre saken? Kabelen inn på selve enheten virker som den kan ha fått seg en trøkk under flytting e.l., og jeg er griseredd for at den skal ryke av ""

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...