Gå til innhold

Endelig ny jobb!


Olav Staib

Anbefalte innlegg

Da var dagen kommet, denne herren skal trekke seg fra helsevesenet som har vært hans arbeidsplass de siste 14 år ""

Ny arbeidsplass? Cabin Crew i Norwegian! Snakk om omveltning ""

Skal bli morro å prøve noe helt nytt, samt å få lønnsslipp og ikke "trygdeutbetaling" som vi kaller det i helsevesenet ""

 

Gleder meg som en unge!! Noen andre her som jobber i Norwegian forresten?

 

Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny jobb, Olav ""

Kanskje du kan snu litt på trenden etter 11. september; å holde foredrag om nye regler når noen spør om klappsete "" Før spurte jeg pent flyvert(innen), spurte hun kapteinen bød anledningen ofte på håndhilsning og litt øyenkontakt som igjen førte til en herlig tur på klappsete =) Med Avinorkortet går alt mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Thomas og Joakim!

Joda, ambulansetjenesten er en grei nok arbeidsplass, men jeg har drevet med dette i snart 15 år og følte vel nå at tiden var inne for å bytte beite, før jeg blir for gammel ""

Jeg skal fortsatt kjøre innimellom og blir og å høre på AMK i alle regioner ""

Hvor langt er dere kommet i utdannelsen, og hvor jobber dere hen?

 

Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok ikke i ambulansetjenesten. Jeg går på Politihøgskolen... Begynte der nå i høst, så jeg har jo noen år igjen før jeg er inne i en av redningsetatene...

Ok! ja da har du noen år foran deg med skole enda ja ""

Er vel ute på "Blålys" hver tirsdag også du da? Hehehe ""

 

Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...