Paul Thomas Kvam Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Krevende landing i Tibet http://www.naverus.com/documents/NAVERUS_WMP.wmv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 27. oktober 2006 Del Skrevet 27. oktober 2006 Det det så ikke ut som noen enkel approach. Er det en helt ny flyplass eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg fikk inntrykk av at flighten hadde å gjøre med invielse av flyplassen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nysveen Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Det gjorde jeg også, det var i grunn derfor jeg spurte. Egentlig syns jeg det var ganske artig at de la en flyplass mitt oppi der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Fin vedeo, men jeg syns den app'en så grei ut jeg da. Kanskje vanskeligere og gjøre en app i stor høyde, men det var da ikke noen hindringer eller krappe svinger før RW. Da er 08(?) i Insbruck mye mer krevende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Dette var bare slalom da.. Ikke så krevende i været der. Men hvis det hadde vært full storm og null sikt, da hadde det vært verre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Thomas Kvam Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Dette var bare slalom da.. Ikke så krevende i været der. Men hvis det hadde vært full storm og null sikt, da hadde det vært verre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Grattis med dagen Gert. Bare slalom?... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Takk. Det var jo bare en svak venstresving så høyre. Som det er sakt over er det bare høyden som kan være krevende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axel Næss Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Du hadde tatt den på strak arm du? Grattis med dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gert Andreas Barring Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Å jessda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.