Andreas F. Tollefsen Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Hei Hanne og Velkommen. Jeg er ikke lenger så aktiv som ATC som jeg var i SATCO dagene, men husker godt at vi jobbet med Fornebu flyinene i tidligere tider. Veldig morsomt og jeg ønsker deg lykke til med vervet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMO Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hvordan går det med "dette rotet som må ryddes opp i"? Hva er status per dags dato for Norges del, går det bra med ting som må gjøres, eller er det problemer forbundet med diverse saker og ting? Trengs det hjelp, så kan jeg hjelpe til om det er noe jeg kan gjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Schøyen Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Vi forbereder et lite nyhetsbrev i disse dager. Håper vi får publisert det. Der står det også litt om noen oppgaver vi ønsker hjelp til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Larsen Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Flott Trengs det hjelp har jeg mulighet til og hjelpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanne Mæland Strand Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hei, og tusen takk for alle fine ord! Eirik: Takk, det var tider den gangen *mimre om gamle dager* Om du har tid og lyst hadde det vært koselig om du kom tilbake til miljøet. Du er en meget stor ressurs og SATCO/VATSIM i Norge har mye å takke deg, Roar (og mange andre) for. Vi begynner etterhvert å få en historie med VATSIM/SATCO, men til tider kan vi virke litt historieløse. Det er synd. Andreas G: Vi satser på å få det bedre til neste gang Hvis du detter ned på ENHD en dag må du si fra! Andreas F: Takk for sist, og takk for fine ord! Det var lenge siden. Det hadde vært veldig koselig å snakkes igjen, og du er mer enn velkommen i luftrommet Vi trenger snart et nytt Fornebu-flyin Aleksander: Vi har i kveld lagt ut en post om status på arbeidet vårt. Vi trenger alltid hjelp, du er mer enn velkommen! (se den ovennevnte tråden for detaljer) Daniel: Vi trenger all hjelp vi kan få, vi vil komme med kontinuerlig fremdriftsrapporter og med tiden vil vi trenge noen flere til å trekke lasset sammen med oss. Velkommen skal du være! Viser ellers til tråden "Informasjon fra AOR Norge". Nok en gang tusen takk for den positive responsen! Vi i AOR Norge-gruppen går til jobben med ærefrykt, og skal gjøre alt vi kan for å gjøre den flotte hobbyen vår best mulig. -Hanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.