Cato Støle Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Er du sikker på at jeg ikke vet det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karl R Pettersen Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Kan det ikke også være en nødsituasjon selv om ingen "vet" eller sier det? Ref. den saken med han på bardufoss som havnet i IMC på sin solo navtur til Bodø. Han kalte opp tårnet å fikk vektorer gjennom ikke ufarlig terreng. Han ville ikke godta vektorer fra 7000 fot (pga ising kanskje? kom ikke fram av rapporten), men erklerte vel heller aldri noen nødsituasjon. Flygelederen (og teamet der) oppfattet situasjonen som en nødsituasjon men valge å ikke "si det til piloten", av psykologiske grunner. Så her var det vel en nødsituasjon selv om det aldri kom frem på radioen Men... "det gikk godt" som det heter... Kan en GA pilot få prioritet for å få landet fortest mulig hvis han "bare" holder på å pisse seg ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Ommundsen Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Er du sikker på at jeg ikke vet det? Nei sikker er jeg ikke, hehe.. Hvorfor så hemmelig da? Får vi ikke vite? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.