Øyvind Grassdal Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 EDIT: fiksa nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders johansen Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 ehh du må fikse den linken Fikk opp "Skriv et nytt innlegg" her på fs.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Her e rett link! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=128697 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders johansen Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 ok.. men natt til torsdag? Kan jo ikke se noe da.. er mørkt tilogmed i Nord-Norge om høsten/vinteren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Bare jeg får se B757 med Winglets, B747, A330 og en eller anna B777 på Gardermoen i nær framtid er jeg fornøyd. Skal flytte til Asker for å kjøre gravemaskin i løpe av uka. Så te helga blir det spottetur på meg . Den flyganes hvaln til Airbus klarer jeg meg helt fint uten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Noen som vet sånn cirka rute på denne? Hvor i Norge den krysser? (Hvem FIR) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.