Gå til innhold

Gardermoen Flyklubb eller Oslo Flyklubb?


Ivar Skaugstad

Anbefalte innlegg

Skal inn i forsvaret i Januar, og skal tilbringe 6 mnd på Sessvollmoen, ca. 1,5 mil fra Gardermoen (hele veien rundt).

Har lyst til å melde meg inn i en flyklubb slik at jeg også kan fly de månedene jeg er der nede.

 

Gardermoen Flyklubb hadde vært den beste løsningen, men er litt bekymret for været. Kan jo risikere at det blir lite flygning grunnet tåke, underkjøt regn, tornado..

 

Oslo Flyklubb kunne vært et alternativ, men det tar litt tid å komme seg dit fra Sessvollmoen.

 

Kanksje noen medlemmer har anbefalinger med tanke på været, og eller erfaringer fra de respektive flyklubbene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske at det er begrensninger på antall medlemmer i Gardermoen Flyklubb. Sikkert lurt å sjekke begges nettsider. Du finner dem her.

Har vært i kontakt med Gardermoen Flyklubb, og de ville gjerne ha meg som medlem slik jeg tolket det.

 

Jeg har ikke tilgang på bil, så er derfor avhengig av å ta tog, og det er et stykke fra Sessvollmoen, inn til togstasjonen på Gardermoen. Det tar litt tid å trave 1,5 mil!

 

Takker for tipset Einar, flotte sider, ser ut som klubben hadde et godt utvalg av fly. Men da gjenstår, hvor mye koster det i timen for de forskjellige flytypene, hovedsaklig Cessnaene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...