Lars Damgaard Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 PGA. omstendigheder jeg ikke kan forstå, kan jeg ikke laste bilder opp på Home.no Har brukt den side i ca. 5 år, og altid været tilfreds, men ikke nu...! Er der nogen "derute", som kan hjælpe til med en f.eks ny potal, hvor man kan legge bilder inn. ! ..? Jeg har en masse fra FS-X, ( Bilder ) , som jeg godt vil vise... Siter
Members Ivar Hestnes Skrevet 11. august 2006 Members Skrevet 11. august 2006 www.photobucket.com Siter
Andreas Ommundsen Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Photobucket er elendig. Limit på 500kb også... Bruk http://picsplace.to/upload.php Trenger ingen registrering og limit på 1,5 MB. Bruk nederste linken. Siter
Werner Rafteseth Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Eventuelt sende meg en PM med ønsket brukernavn/passord, så kan du få tilgang til min server. Har for øyeblikket 85 gb ledig plass. Du kan laste opp så store bilder/filmer du bare vil. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.