Gå til innhold

Hva skjer på Torp?

Martin Floor

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva som skjer på Torp nå? Jeg har fått hva jeg tror jeg den samme Q400en rett over huset mitt i ca. 2000 foot's høyde, 4 ganger på rad nå, og den slår ut hjulene hver gang den er på downwind her og gjør seg klar til å lande, men så kommer den hit igjen etter 2-3 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig det, men det kom for 6 gang her nå, mer sannsynlig at det er en øving i så fall. Fikk tatt et bilde fra rommet mitt, men ble så mørkt at jeg fikk ikke sett reg nummeret.

WF 9480 Sandefjord 21:00 Landet 21:12 FR

Koden brukes når cockpit crew har spesielle ønsker/krav som ligger utenfor normale operasjonelle krav.

* Ekstra eller ikke planlagt levering av catering

* Fartøysjefens signatur mangler i A/C log (ved crew bytte)

* Utvidede rutiner ved oppstart

Driver de å øver på landinger med passasjerer i flyet da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De trener ikke landingsrunder med passasjerer nei, og årasken til at det står inne en forsinkelseskode er nok ganske enkelt at de ble forsinket når de skulle starte treningen, f.eks av en av grunnene du nevner.

Selv om det er trening så bruker de flightnummer og faste tider å ta av og lande på, og dermed oppstår også muligheten til forsinkelser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...