Gå til innhold

Hvilken SID?


Geir-Tore Aunmo

Anbefalte innlegg

På min reise fra Gardermoen til Dubai via Moskva fløy jeg med en TU-154. Er litt usikker på hvilken SID som ble brukt fra RWY01L. Jeg tror det er en SUTOK 4A SID som ble flydd manuelt (da det ble utført en del korreksjoner). Er dere enige i dette? Ta en titt:

 

http://www.flightlevel350.com/Aircraft_Tupolev_Tu-154-Airline_Aeroflot_Aviation_Video-6732.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig skarpe fine bilder i den videoen der ja. Aeroflot er kanskje ikke så nøye på det med at "all electronic equipment must now be turned off"? ""

 

Hehe...mulig dette ble opplyst, men de snakket så dårlig engelsk at det var umulig å få med seg;-)

Dessuten er det vel lov å bruke videokamera el. annet utstyr så lenge det ikke er mottaker/sender på utstyret?

Correct me if I'm wrong.

BTW; takk for kommentarer og svarene.

PS: Landingen i Moskva vil bli online i morgen. Den er verdt å få med seg. Utrolig fet lyd på denne maskinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...