Geir-Tore Aunmo Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 På min reise fra Gardermoen til Dubai via Moskva fløy jeg med en TU-154. Er litt usikker på hvilken SID som ble brukt fra RWY01L. Jeg tror det er en SUTOK 4A SID som ble flydd manuelt (da det ble utført en del korreksjoner). Er dere enige i dette? Ta en titt: http://www.flightlevel350.com/Aircraft_Tupolev_Tu-154-Airline_Aeroflot_Aviation_Video-6732.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 01L + Moskva = Sutok 4A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Harald Ådland Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Flott video! God kvalitet òg . Super duper mega bra [image]http://www.baha.be/Webpages/Navigator/News/KB%20Photo%20Page/Pictures/dirk_voortmans_a7pilot_1807.jpg[/image] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Det var veldig skarpe fine bilder i den videoen der ja. Aeroflot er kanskje ikke så nøye på det med at "all electronic equipment must now be turned off"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir-Tore Aunmo Skrevet 29. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2006 Det var veldig skarpe fine bilder i den videoen der ja. Aeroflot er kanskje ikke så nøye på det med at "all electronic equipment must now be turned off"? Hehe...mulig dette ble opplyst, men de snakket så dårlig engelsk at det var umulig å få med seg;-) Dessuten er det vel lov å bruke videokamera el. annet utstyr så lenge det ikke er mottaker/sender på utstyret? Correct me if I'm wrong. BTW; takk for kommentarer og svarene. PS: Landingen i Moskva vil bli online i morgen. Den er verdt å få med seg. Utrolig fet lyd på denne maskinen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 29. juli 2006 Del Skrevet 29. juli 2006 Utrolig fet lyd på denne maskinen. Ja, flott å få høre hvordan den høres ut innefra. Utenfra er den jo et [*********] å stå i nærheten for hørselen når den skal oppi lufta. Tror jeg bare har hørt Nimroden engelskmennene bruker som bråker noe så vanvittig som Tupoleven du fløy med der Geir-Tore. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.