Michelle Sandra Aitken Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Det blir fly-in på ENNO 26. august. Sjekk flyklubbens sider for detaljer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Flak Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Kanskje noe å møte opp til for oss som IKKE flyr også? Det kan jo tenkes det kommer mange fly... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Da kommer jeg til Notodden den dagen. (med værforbehold). Har jeg fått den nye MEP-lappen tilsendt fra tilsynet slik at jeg kan fly to-motors kommer jeg enten i Aztec eller Seneca. Er ikke lappen kommet fra tilsynet kommer jeg i en C182. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Trenger du pasasjer da Einar?... Eller stuer eller noe ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Trenger du pasasjer da Einar?... Eller stuer eller noe ? Tar gjerne med passasjerer. Blir det C182 flyr jeg fra Ski. Blir det Aztec flyr jeg fra Rakkestad. Vi får avtale når jeg er tilbake fra ferie. Send meg en mail om du vil være med. Andre som vil være med så kan jeg hente litt rundt omkring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Høres flott ut Einar. En mailadresse hadde gjort seg da, men vi kan komme tilbake til det. Kos deg på ferie nå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Halvorsen Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Høres flott ut Einar. En mailadresse hadde gjort seg da, men vi kan komme tilbake til det. Kos deg på ferie nå... Mailadressen finner du i profilen min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.