Martin Flikkeshaug Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Hei! Har nå et lite "problem". Jeg kommer med widerøe fra Newcastle klokken 5 idag. SAS Braathens har en avgang til Trondheim klokken 17.30 og en 22.30. Jeg bestilte på den som går 22.30, men det kan bli litt i det lengste laget å vente. Er det noen mulighet til å få med meg bagasjen på den avgangen som går 17.30? Tror jeg leste en plass at man må sjekke inn en time før`? Regner med det går an å endre billetten hvis det er plasser ledig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Jørgen Brenna Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Bare ta kontakt md Sjekk-inn skranken litt tidlig på 17.30 flyet og høre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Martinsen Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Tok meg den frihet å sjekket billetten din. Du kan nok endre den siste strekningen fra BGO til TRD men i og med at du ikke har en gjennomgående reise så må du sjekke alt inn på nytt igjen. Det største problemet ditt er nok at du bare har 30 minutter i fra ankomst til flyet skal gå videre. Tviler på at du rekker det i og med at du må hente bagasjen og så gå igjennom tollen i tillegg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Flikkeshaug Skrevet 13. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2006 Jaja.. Da siter jeg her på flesland og vener på avgangen min 22.30. Prøvde og få booket om flighten min men flyet var overbooket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.