Ådne Lie Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Jeg tror jeg må slette en cfg gil for å få pedalene fra CH til å fungere riktig igjen. Men stemmer det at jeg skal slette fs9.cfg og at den blir generert på nytt når jeg starter FS igjen? Hvor er denne filen og heter den fs9.cfg eller fs2004.cfg?? Ådne Siter
Andreas Ommundsen Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Den heter fs.9.cfg og det stemmer det du sier. Du finner den ved å skrive inn %appdata%\\Microsoft\\FS9 i Kjør fra startmenyen. Anbefaler deg en backup likevel! Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Dne heter fs9.cfg,og ja,det flyr laget en ny en når du restarter PCen Siter
Werner Rafteseth Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 I hvertfall når du starter fs9.exe på nytt. Siter
Ådne Lie Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Skrevet 11. juli 2006 Det fungerte det. Flott. Men jeg vet ikke hva som var galt med fs9.cfg filen. Noen som vet hvorfor vi må slette den for at vi skal rense opp av og til?? Ådne Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.