Erik Karlsen Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Hvis du flyr med ekte vær i usa å det er en tornado der i vikeligheten. Vil du møte den i fs også? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 For det jeg vet så er en tornado noe lokalt, så tviler sterkt på at du kommer til å se den i simulatoren. Men du vil helt sikkert få det været som er til stede, altså mest sannsynlig tordenbyger og mye vind. Siter
Steinar Grindstein Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Om du blir møtt av en tornado skal jeg la være usagt. Men at du møter på dårlig vær er jeg rimlig sikker på. Har en misstanke oma at FS er glad i å bruker thunder storms når været er sikkelig ille. Har flere ganga flydd med real vær da været har vert dårlig, og i FS blir jeg møtt med thunderstorm med lyn og torden. Dette til tross for at det ikke lyna å tordna der jeg fløy i irl. Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Steinar! Bruker du AsV6? Fordi hvis du har satt på Force Thunderstorms ith CB kan det være årsaken. Den innstillingen gjør at FS bruker Lyn og Torden hver gang det er CB skyer i området Siter
Steinar Grindstein Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Kim! takk for den! Er akkurat AS6 jeg bruker! Skal få fixa den biffen der skal du se Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.