Anders johansen Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Hører på http://icecast.nome.no:8000/ento.m3u Og der begynte de å snakke på norsk.. En billist hadde ringt til politiet og sagt ifra om at han så et fly som mista noe fra hale partiet. Noen som vet noe mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Har du noe mer info? Flyplass? Callsign? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Når skjedde dette. Jeg har nemlig opptak 3-4 timer tilbake ifra nå (17:54). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders johansen Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Farris Approach/ENOS South Callsign vet jeg ikke. Han sa bare: Jeg tar det på norsk.. også noe om at politiet hadde sagt i fra om at det hadde falt noe fra hale partiet på et fly som var på tur til å lande. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders johansen Skrevet 9. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2006 Når skjedde dette. Jeg har nemlig opptak 3-4 timer tilbake ifra nå (17:54). Skjedde nettopp.. hmm.. mellom 5-10 min siden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Coast 454 Torp-Stavanger var dette. Opptak kommer så snart guttungen har lagt seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Ikke noe veldig spennende men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Virker ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Høres jo dramatisk ut delux hvis noe fra flyets haleparti detter av i løse lufta da. Hvis noen vet hva som har skjedd, skriv det med ord da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Paulsen Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Nå da..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth G. Sørensen Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Virket nå ja... Gjaldt Coast 454 eller WF 419 altså... Ser at BX 454 har fortsatt til ARN etterpå som BX 461, og at flyet som fløy WF 419 fløy ut på WF 422 etterpå, så det kan uansett ikke ha vært alvorlig, uansett hva det var... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.